GYIK

MSC hajós utak

Gyakran ismételt kérdések

A maximális lelki nyugalom biztosítása érdekében ajánlott, hogy minden utas rendelkezzen olyan utazási és egészségügyi biztosítással, amely fedezi az utazás lemondásával, megszakításával, hazaszállítási költségekkel, orvosi segítségnyújtással és egyéb kapcsolódó kiadásokkal, valamint kórházi ellátással kapcsolatos kockázatokat. Ha nem rendelkezik utazási és orvosi biztosítással, akkor további költségeknek lehet kitéve, amelyeket a hajótársaság nem tud fedezni.

1. Adja le csomagjait a kijelölt személyzetnek, akik aztán közvetlenül az Ön kabinjába küldik. Minden csomagot előzetesen fel kell címkézni az Ön nevével és vezetéknevével, a hajó nevével, a kabinszámmal, valamint az indulás dátumával és kikötőjével. A poggyászokat közvetlenül a kabinba szállítják. A várható szállítási idő késő délutántól kora estig tart. Javasoljuk, hogy a beszállás napjára és estéjére szükséges tárgyakat a kézipoggyászban tartsa, beleértve az esti ruhákat és az esetleges gyógyszereket is.

 

2. Menjen a beszállási területre a hajóútra szükséges összes személyes úti okmányával, és mutassa meg a személyzetnek a hajójegyén vagy az MSC for Me alkalmazáson keresztül (ha elérhető) található beszállási űrlapot. Vegye át a hajóútkártyáját és az MSC karszalagot (ha van). Az MSC Yacht Club vendégei exkluzív Check-In területet találnak, és a terminálon a butler csapat segít nekik a csomagjaikkal, akik elkísérik őket az erre a célra kialakított sorba az elsőbbségi bejelentkezéshez. Kérésre a komornyik a vendégek bőröndjeit is kipakolja.

 

3. Haladjanak a biztonsági ellenőrzéshez. Felhívjuk figyelmét, hogy a személyzet átvizsgálhatja Önt és/vagy csomagjait, és elkobozhat minden olyan tárgyat, amely biztonsági kockázatot jelenthet.

5. Menjen a kabinjába. A Cruise kártya a kabin kulcsa lesz, ez a mágneskártya a fedélzeten lévő termékek és szolgáltatások kifizetésére is használható. Az MSC Yacht Club vendégei számára az MSC Yacht Club területére való belépésre is szolgál. Ha a kabinja még nem áll készen, a személyzetnek a kabinszámát és a teljes nevét megadva megkezdheti a fedélzeti vásárlásokat a bárokban és éttermekben.

Minden vendég csak a bejelentkezésre van korlátozva:

személyenként két bőrönd* (legfeljebb 90x75x43 cm méretű és 23 kg súlyú táskánként).

személyenként két kézipoggyász* (legfeljebb 56x45x25 cm méretű és 23 kg súlyú táskánként).

Ha repülővel utazik az indulási kikötőbe, kérjük, ellenőrizze a poggyász méretére és súlyára vonatkozó korlátozásokat a légitársaságnál, mivel ezek eltérhetnek az MSC Cruises irányelveitől.

A beszállás napján a poggyászokat közvetlenül a kabinba szállítják. A várható szállítási idő késő délutántól kora estig tart. Javasoljuk, hogy a beszállás napjára és estéjére szükséges tárgyakat tartsa a kézipoggyászában, beleértve az esti ruhákat, gyógyszereket, úti okmányokat és személyes azonosító okmányokat. Az egyes kabinokban a poggyászok maximális mennyisége nem haladhatja meg a 100 kg-ot és/vagy az egy kabinban tartózkodó összes utas összesen 8 darabot. A megengedett mennyiséget meghaladó poggyászdarabokat nem fogadják el a becsekkolásnál. Az e határértékeket túllépő vendégek a foglaláskor közvetlenül vagy az utazási irodájukon keresztül forduljanak az MSC Cruises-hoz, hogy tájékoztatást kapjanak arról, hogyan lehet a határértéket meghaladó poggyászt külön, felár ellenében teherfuvarozással vagy teherszállítással elszállítani.

*Kérjük, további részletekért nézze meg a hajóútra szóló jegyét.

Úti okmányok és útlevél, pénz, ékszerek és más értékes tárgyak, elektronikus eszközök, gyógyszerek, pelenkák és minden egyéb olyan dolog, amelyre rövid időn belül szüksége lehet. A beszállás napján a poggyászokat közvetlenül a kabinba szállítják. A várható szállítási idő késő délutántól kora estig tart. Javasoljuk, hogy a beszállás napjára és estéjére szükséges tárgyakat tartsa a kézipoggyászában, beleértve az esti ruhákat, a gyógyszereket, az úti okmányokat és a személyi igazolványokat.

Megjegyzés: A törékenynek, személyesnek és/vagy értékesnek minősülő tárgyakat csak kézipoggyászként szabad szállítani, mivel az MSC Cruises nem vállal felelősséget azok sérüléséért vagy elvesztéséért. Mindenképpen tartsa kéznél személyi igazolványát/útlevelét és az összes bejelentkezési dokumentumot. Értékes poggyászok és biztosítás: Kérjük, vegye figyelembe, hogy a poggyászok saját felelősségére utaznak. Biztosítást az MSC Cruises-on keresztül köthet, a biztosítási feltételek érvényesek.

A kikötői biztonsági szolgálatnak kötelessége átvizsgálni a Vendégeket és a poggyászokat, hogy elkobozhasson minden nemzetközileg veszélyesnek ismert tárgyat a Vendégek, a legénység és a hajó biztonsága érdekében. Az ilyen tárgyakat elkobozzák és nem adják vissza. Alkohol, lőfegyverek, éles tárgyak, például pengék és ollók, gyúlékony és robbanásveszélyes anyagok, fűtőelemekkel ellátott tárgyak, nyílt láng (pl. ruhavasaló, vízforraló, főzőlap, gyertya, füstölő) és drónok. Felhívjuk figyelmét, hogy a hajszárítók, hajvasalók és hajegyenesítők nem tartoznak a tilalom alá, és a fedélzeten elfogadottak.

Ha robbanóanyagot, fegyvert vagy illegális kábítószert észlelnek, a bűnüldöző szerveket azonnal riasztják. Az MSC Cruises kénytelen lesz megtagadni a belépést azoktól a vendégektől, akik nem tartják be ezeket az előírt szabályokat. Az egészség és a biztonság érdekében italok és ételek (beleértve a részben elfogyasztott vagy házilag főzött ételeket is) sem hozhatók a fedélzetre. Kivétel: száraz, csomagolt és kereskedelmi forgalomban előállított élelmiszerek. A hajóutak kénytelenek lesznek megtagadni a belépést minden olyan vendégtől, aki nem tartja be ezeket a kötelező előírásokat. Az egészség és a biztonság érdekében italokat és ételeket (beleértve a félig elfogyasztott vagy házilag főzött ételeket is) sem szabad a fedélzetre felvinni. Kivétel: száraz, csomagolt és kereskedelmi forgalomban előállított élelmiszerek.

Medencetörölköző vagy hajszárító (ezeket a kabinjában találja); naptej vagy szépségápolási termékek (mind elérhető a fedélzeti üzletekben). A beszállás napján a poggyászokat közvetlenül a kabinba szállítják. A várható szállítási idő késő délutántól kora estig tart. Javasoljuk, hogy a beszállás napjára és estéjére szükséges tárgyakat tartsa a kézipoggyászában, beleértve az esti ruhákat, gyógyszereket, úti okmányokat és személyi igazolványokat.

A babakocsik és kerekesszékek mindig felszállhatnak a fedélzetre, de a foglalás visszaigazolásakor be kell jelenteniük. Az MSC Cruises flotta minden hajóján rendelkezésre állnak kerekesszékek, amelyeket a be- és kiszálláskor vagy vészhelyzetben lehet használni, és a fedélzeten kölcsönözni.

Mielőtt a vendégek elérik a hajóút terminálját, javasoljuk, hogy a hajójegyhez kapott címkék segítségével címkézzék fel a poggyászukat, és adják át azt a terminálon az MSC személyzetének. A beszállás napján a poggyászokat közvetlenül a kabinba szállítják. A várható szállítási idő késő délutántól kora estig tart. Javasoljuk, hogy a beszállás napjára és estéjére szükséges tárgyakat tartsa a kézipoggyászában, beleértve az esti ruházatot, a gyógyszereket, az úti okmányokat és a személyi igazolványokat. Két nappal minden hajóút vége előtt a vendégek közvetlenül a kabinjukban kapják meg a kiszállási eljárást és a poggyászcímkéket. Kérjük, hogy a címkével ellátott poggyászt a kabin ajtaja előtt hagyja a kiszállás előtti este. A poggyászokat közvetlenül a terminálépületben gyűjtik össze és szállítják ki a kiszállás során. Felhívjuk figyelmét, hogy a poggyászok be- és kiszállási folyamata kikötőnként eltérő lehet.

Az MSC Cruises, annak alkalmazottai és ügynökei nem vállalnak felelősséget a vendégek poggyászának vagy személyes tárgyainak elvesztéséért, megrongálódásáért vagy ellopásáért. Az MSC Cruises felelősségét az elveszett, megrongálódott vagy ki nem szállított poggyásszal kapcsolatban a Foglalási feltételek tartalmazzák. Abban a szerencsétlen esetben, ha a poggyász vagy személyes tárgyak elvesznek vagy megrongálódnak, elengedhetetlenül fontos, hogy azonnal értesítse az MSC Cruises képviselőjét, és kitöltse a szükséges űrlapot, amely kötelező a megoldási folyamatunkhoz. Ha a probléma a beszálláskor merül fel, a vendégeknek a fedélzeten lévő Vendégszolgálati pulthoz kell fordulniuk, amely azonnali segítséget és megoldást nyújt az ügyben. Ha a probléma a partraszálláskor merül fel, a vendégeknek a terminálon kell kapcsolatba lépniük munkatársainkkal, akik kitöltik a vonatkozó poggyásznyomtatványt. Ha a partraszállást követően hivatalos panaszt szeretne kezdeményezni, a nyomtatvány másolatát a foglalási számmal együtt továbbítani kell az utazási irodának. Alternatívaként a Vendégeknek lehetőségük van arra, hogy az MSC Cruises-tól eltérő forrásból független biztosítási fedezetet kössenek.

Ha repülővel utazik az indulási kikötőbe, kérjük, a foglaláskor ellenőrizze a poggyász méretére és súlyára vonatkozó korlátozásokat. A légitársaságok fenntartják a jogot, hogy a felesleges poggyászért felárat számítsanak fel. Az MSC Cruises nem vállal felelősséget a repülőtéri indulás vagy érkezés során felmerülő problémákért. Abban a sajnálatos esetben, ha a légitársaság hibásan kezeli a poggyászt, csomagvisszaszerzési szolgáltatást kínálunk. Az egyes repülőterek Lost & Found irodáival együttműködve mindent megteszünk, hogy nyomon kövessük a poggyászát, és ha lehetséges, közvetlenül a hajóra küldjük azt a következő kikötők valamelyikében. Annak érdekében, hogy a leghatékonyabban segíthessünk az elveszett poggyászok felkutatásában, kérjük, hogy mutassa be a P.I.R. (Property Irregularity Report) másolatát, amelyet annak a repülőtérnek a Lost Property Office-jában készítettek, ahol a poggyász eltűnését bejelentette.

A fedélzeten minden vásárlást a személyes utazási kártyával lehet intézni, így nincs szükség készpénz vagy hitelkártya szállítására a fedélzeten. Miután beszállt a hajóra és átvette a hajóútra szóló kártyát a kabinjában, aktiválnia kell azt a fedélzeten történő vásárlásokhoz a hitel/betéti/előre fizetett kártya önregisztrációjával a hajóútra szóló kártya aktiválási pontok egyikénél. Ezt önállóan, a beszállástól a következő nap 23:00 óráig bármikor megteheti a hajó körül található Cruise Card Activation Points bármelyikénél. Ezekkel az új eszközökkel egyszerűen, gyorsan és biztonságosan regisztrálhatja kártyáját. Felhívjuk figyelmét, hogy a PIN-kód megadására kérik. Alternatív megoldásként készpénzes letétet is hagyhat a Recepció – Vendégszolgálatnál.

A végszámlát az alábbi háromféleképpen egyenlítheti ki:

A fedélzeti árak nem drágábbak, mint a lanf. A tengerhajózási ágazatot szabályozó különleges működési környezet azt jelenti, hogy számos termék (például alkohol, dohány és illatszerek) vámmentesen értékesíthető, ami akár 30%-os kedvezményt jelent a szárazföldi kiskereskedelmi árakhoz képest.

*Az útvonaltól függően és a vonatkozó jogszabályok függvényében.

A fedélzeten minden vásárlás lebonyolítható a személyi utazási kártyával, így nincs szükség készpénzre. Az indulás előtt készpénz előleg szolgáltatás is igénybe vehető, amely a személyes területen foglalható. Foglalja le már most a hajóútra szóló hitelét, hogy már a fedélzetre lépéskor készen álljon az indulásra. Ez a kredit a hajón vásárlásra, pihenésre vagy bármilyen más tevékenységre felhasználható a hajóút teljes időtartama alatt. Alternatívaként a szolgáltatás elérhető a fedélzeten vezetett hitelkártya-számla regisztrálásával. Ez csak a fedélzeti pénznemben (útvonaltól függően euróban vagy amerikai dollárban) tehető meg, az útvonalnak megfelelően meghatározott díj ellenében.

A hajóút során, ha a fedélzeti kiadásokhoz hitel- vagy betéti kártyát regisztrált, előfordulhat, hogy előengedélyezéseket lát a kivonatán. Ezek az előengedélyezések elővigyázatossági intézkedésként szolgálnak a hajóút során felmerülő esetleges kiadásokra való tartalékolásra. Ezek nem tényleges terhek, de átmenetileg csökkenthetik a rendelkezésre álló hitelkeretét. Általában az előengedélyezéseket a hajóról való leszálláskor, a végső számla kiegyenlítése után oldják fel. Bizonyos esetekben azonban előfordulhat, hogy ezen időpont után is fennmaradnak a számláján. Bár a partraszállást követő 30 napon belül meg kell szűnniük, ez az időtartam a banki irányelvektől függően változhat. Fontos megjegyezni, hogy az MSC Cruises nem tudja befolyásolni ezeknek a letiltásoknak az időtartamát, és nem felelős a feloldásukért. Az Ön bankja felelős a függőben lévő előengedélyek feloldásáért. Ha bármilyen aggálya van, vagy késedelmet észlel ezen letiltások feloldásában, javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a bankjához.

A Vendég kizárólagos felelőssége, hogy azonosítsa és beszerezze az összes szükséges úti okmányt a hajóút teljes időtartamára, és szükség esetén rendelkezésre bocsássa azokat. Kérjük, ellenőrizze utazási irodájában, kormányügynökségénél, nagykövetségén vagy konzulátusán, hogy rendelkezik-e a hajóra való felszálláshoz és a körutazáson részt vevő valamennyi országba való belépéshez szükséges megfelelő okmányokkal. A megfelelő úti okmányokkal nem rendelkező vendégeket nem engedjük felszállni a hajóra. Az egyes célországokra vonatkozó utazási korlátozások a vendég állampolgárságától függően változhatnak. Nem kapnak visszatérítést azok a személyek, akik nem hoznak magukkal megfelelő okmányokat.

Szeretnénk biztosítani, hogy mindig felkészülten utazzon az MSC-vel. Az alábbiakban néhány javaslatot adunk, hogy biztosan megfelelő ruházatot csomagoljon be a különböző tevékenységekhez, amelyeken a hajóút során részt vesz.

Nappali öltözékként alkalmi viselet ajánlott. Rövidnadrág és póló megengedett.

A főéttermekben és a speciális éttermekben való étkezéshez, valamint a színházban, a bárokban és a társalgókban való szórakozáshoz esti öltözékként egy elegánsabb megjelenés ajánlott. Galléros ing, szabott nadrág vagy rövidnadrág, szoknya és ruha ajánlott. Hűvösebb estéken és a hajó légkondicionált nyilvános helyiségeiben a réteges öltözködés és egy könnyű kabát vagy pulóver ajánlott.

A gálaestén öltözz úgy, hogy lenyűgözzön! Legyen szó szmokingról, öltönyről és nyakkendőről, estélyi ruháról vagy koktélruháról, esetleg a legjobb farmeredről és pólóingedről, az öltözékednek meg kell felelnie az eleganciádnak. Az egyetlen dolog, amire szükség van, az a mosolyod.

Különböző nappali és esti tematikus partikat szervezünk a fedélzeten. A Sunshine Partyra érdemes világos, vidám ruhákat hozni, a White Partyra pedig valami fehéret.

A fedélzeti személyzet tagjai, beleértve az éttermi hostesseket és a vezetőséget is, különleges korlátozásokat alkalmazhatnak. A fürdőruha semmilyen hivatalos étkezőhelyen nem megengedett semmilyen étkezés során, beleértve a reggelit és az ebédet is. Rövidnadrág, szandál és pántos felső nem megengedett az esti vagy gálaesteken a főéttermekben, a speciális éttermekben vagy az MSC Yacht Clubban. A Gálaestre nem megengedett a pólók viselése. A büfék előtt kifüggesztett öltözködési szabályokat be kell tartani.

A sport szerelmesei számára a tornacipő és az edzőruha elengedhetetlen kellék, ha élvonalbeli edzőtermünket használják, illetve ha jóga- és tánctanfolyamokon vesznek részt, ahol van ilyen.

A Svalbard-szigetek és a sarkvidéki területek felé tartó hajóutak esetében kérjük, gondoskodjon megfelelő sarkvidéki ruházatról.

A part menti kirándulásokon, amelyek vallási helyszínek látogatását is magukban foglalhatják, megfelelő ruházatot javasolunk (térdet és vállat takarva).

Mindenki szereti a frissen mosott ruhák érzését és az aznapi mosodai szolgáltatás kényelmét. Hosszabbítsa meg a pihenést egy csodálatos, hosszú nyaralás után azzal, hogy hazatérve kimosott, szárított és elrakásra kész ingekkel és nadrágokkal térhet haza. Ezért kínálunk többféle mosodai szolgáltatási csomagot, amelyek közül választhat. Egyszeri szerény díj ellenében Ön és a kabinjában tartózkodó összes utas bármikor igénybe veheti a szolgáltatást, amikor csak szeretné, kabinonként és hajóútonként legfeljebb 40 ruhadarabot. Egyszerűen a ruháit 12:00 óra előtt vesszük át, és 48 órán belül, vacsora előtt visszahozzuk. A mosodai szolgáltatás a hajóút utolsó napján nem vehető igénybe. Hát nem jobb ez a tiszta látvány? Használja ki most az előfoglalás előtti árainkat!

Annak érdekében, hogy vendégeinknek a legjobb élményt nyújthassuk, a termálterület minden élménye csak előzetes bejelentkezés alapján vehető igénybe. Az MSC Aurea Spa fürdőbe csak 18 év feletti vendégek léphetnek be. Terhes vendégek nem vehetnek igénybe semmilyen hőkezelést a termálterületen belül.

Keress minket

+36 70 387 00 69

info@balkanfan.hu

Instagram

Facebook

Pinterest

TikTok

Elérhetőségek

+36 70 387 00 69

info@balkanfan.hu

Fontos linkek

BÉRLETI SZERZŐDÉS

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

IMPRESSZUM

© 2024 Exclusive interior. All Rights Reserved.

Scroll to Top